S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

» Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu

 

 

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu megi.sk

 

Prevádzkovateľ internetového obchodu

Názov spoločnosti: MEGI Svet Pečenia s.r.o.
Ulica a číslo: Pažiť 202
Mesto a PSČ: Veľké Zálužie 95135
Štát: Slovenská republika
IČ: 45882916
DIČ: SK2023133739

Bankové spojenie: Tatra banka, a.s., číslo účtu: 2927847118/1100
IBAN: SK7711000000002927847118, SWIFT/BIC: TATRSKBX
Registrácia: Obchodný register Okresný súd Nitra, oddiel Sro, vložka č. 27747/N

 

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
SOI, Staničná 9, Nitra 94901
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

1) O registrácii

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme MEGI Svet Pečenia s.r.o. a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu megi.sk firmy MEGI Svet Pečenia s.r.o.

 

Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

 

2) Ceny

Ku každému produktu je uvedená cena. Tieto ceny priebežne aktualizujeme na základe informácií od dodávateľov a vydavateľov. Pre zákazníka vždy platí aktuálna pri záväznom objednávaní, a nemení sa pri zvýšení alebo znížení ceny titulu v budúcnosti. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH (podľa platnej aktuálnej DPH). Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch titulu alebo do vypredania zásob.

 

3) Ako nakupovať?

    1. V sekcii Produkty vyberte kategóriu, alebo pod kategóriu s tovarom, o ktorý máte záujem.
    2. Tovar sa Vám zobrazí v stručnom prehľade s obrázkom, názvom, cenou a možnosťou uloženia do nákupného košíka.
    3. V prípade záujmu o kúpu vybraného tovaru, vložte ho do nákupného košíka kliknutím na ikonu „Kúpiť“. Stav Vášho košíka môžete vidieť v sekcii Nákupný košík.
    4. V sekcii Nákupný košík vyberte spôsob dopravy a kliknite na tlačítko „Objednať“, umiestnené pod položkami nákupného košíka.
    5. Vyplňte objednávkový formulár s Vašimi údajmi a adresou, na ktorú Vám má byť Váš nákup doručený. Pri objednávke dávate súhlas s obchodnými podmienkami nášho internetového obchodu megi.sk.
    6. Skontrolujte správnosť údajov a kliknutím na tlačítko „Objednať“ odošlite záväznú objednávku s povinnosťou platby.

    O prijatí objednávky Vás budeme informovať e-mailom.

 

4) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

 

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

 

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

 

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

 

5) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

 

Osobný odber

Po vytvorení objednávky v e-shope megi.sk je možnosť prevziať si tovar osobne po kliknutí v košíku na možnosť „ Osobný odber na predajni v Nitre“, za túto službu si poplatok neúčtujeme.

Objednávku je možné vyzdvihnúť až po obdržaní mailu s textom: „Tovar máte nachystaný na predajni: MEGI Svet Pečenia s.r.o., Štefánikova 50, Mestská tržnica, 949 03 NITRA“.

V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať "v pracovný čas", mimo túto dobu po dohode.

 

Tovar doručujeme:

 

Slovenská pošta: 1.trieda na dobierku – balík od 0,01 kg do 2 kg – dodanie 1-2 pracovné dni od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

 

Kuriér: Slovak Parcel Service - na dobierku – Objednávka vytvorená do 11:30h a pokiaľ je objednaný tovar skladom je spravidla odoslaná ešte v ten istý deň a doručená v nasledujúci pracovný deň. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

 

Výber dopravcu a cena za dopravu sa zobrazuje automaticky (od 0,01 kg do 20 kg). Nad 20 kg je cena za dopravu individuálna a konzultovaná so zákazníkom.

 

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená – o cene Vás budeme najskôr informovať.

 

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite ihneď reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

 

V prípade nevyzdvihnutia tovaru dodaného na dobierku bude Vaša prípadná budúca objednávka riešená len pri platbe vopred na účet.

 

E-shop megi.sk ručí zákazníkovi za:

 

-       dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom

-       dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke

-       priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak

 

 E-shop megi.sk nenesie zodpovednosť za:

 

-       oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)

-       oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

-       poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne

-       poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

 

6) Spôsoby úhrady


dobierka - objednaný tovar Vám zašleme poštou/kuriérom a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti. 
osobný odber - platí v hotovosti pri osobnom odbere. 
platobná karta - platí pri osobnom odbere.

 

7) Záruka

V balíku vždy nájdete daňový doklad. Na tovar poskytujeme 2 ročnú záruku od doby prevzatia tovaru. Záruka sa uplatňuje len s originálnym dokladom o kúpe tovaru.. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 3 (slovom „ tri “) dni ako náhrada za čas dopravy. Na účely záručného listu slúži doklad vystavený pri kúpe výrobku obsahujúci názov firmy predávajúceho, IČO, sídlo a informácie o predanom tovare.

 

- dvojročná záruka sa nevzťahuje na potravinársky sortiment (túto záruku nám určujú výrobcovia). O dátume min. spotreby informujeme na požiadanie.

 

8) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

 

9) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak bude tovar použitý, poškodený a pod., budeme požadovať peňažnú náhradu škody dohodou alebo súdnou cestou.  Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

 

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:


- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, 
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, 
- na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, 
- na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

- na dodávku tovaru robeného na objednávku

 

Formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie v  PDF

 

10) Doručenie a dodacie podmienky

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

 

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. Zásielku posielate na vlastné náklady.

 

11) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 9. Obchodných podmienok.

 

12) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

 

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu prevádzky - "MEGI Svet Pečenia s.r.o. Štefánikova 50, 94903 Nitra". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Počas reklamačnej doby nie je možné zapožičať zákazníkovi náhradný tovar.

Reklamačný list na stiahnutie V PDF

Reklamačný poriadok na stiahnutie v PDF

 

13) Možnosť využitia alternatívneho riešenia sporov (ARS)

  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na megi@megi.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

14) Prehlásenie o ochrane osobných údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.megi.sk, týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov získanými pri objednávaní tovarov, zaobchádza v zmysle „Zákona č. 428/2002 Z.Z. o ochrane osobných údajov“. T.j.: Ak sa stanete zákazníkom nášho internetového obchodu, dávate už pri registrácii súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané kvôli zaisteniu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a slúžia i k Vašej spätnej kontrole. Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate v našom internetovom obchode sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom. Vaše kontaktné údaje a informácie o nákupoch nie sú poskytované tretej strane (s výnimkou kuriérskej spoločnosti, v prípade dopravy Vašej zásielky pomocou tejto služby).

Plne rešpektujeme súkromie svojich zákazníkov, avšak pre vybavenie objednávky potrebujeme niektoré osobné údaje, ktoré budú použité výlučne pre zaslanie objednaného tovaru a pre komunikáciu so zákazníkom. V prípade, že nechcete, aby boli Vaše osobné údaje uložené v našej databáze, uveďte v "Poznámke k objednávke" žiadosť o ich vymazanie ihneď po jej vybavení.

 

15) Záverečné ustanovenia

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s podmienkami predaja, všeobecnými obchodnými podmienkami predávajúceho a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.megi.sk prehlasuje, že všetky údaje osobnej povahy, ktoré získa od zákazníkov nedá k nahliadnutiu tretím osobám a bude ich využívať výlučne pre svoje potreby, zároveň kupujúci súhlasí s občasným zaslaním e-mailovej informácie o novinkách alebo akciách uskutočňovaných portálom megi.sk

Obchodné podmienky sú platné a zaväzujú odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho a je možné do nich nahliadnuť aj v sídle predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu, úpravu alebo náhradu novými obchodnými podmienkami s tým, že na uzatvorené zmluvy sa vzťahujú obchodné podmienky platné v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Obchodné podmienky v tomto znení sú zverejnené a platné od 2.4.2019 a použijú sa na objednávky doručované predávajúcemu cez nákupný portál po tomto dátume a sú platné do dátumu ďalšej aktualizácie.

 

S úctou tým MEGI Svet Pečenia s.r.o.

NzYyNGFm